|
Rzetelna obsługa nieruchomości, sprawne działanie oparte na komunikacji z reprezentantami właścicieli, zaangażowanie w wykonywane zadania, stanowią nasze cele realizowane w ramach usług świadczonych w zakresie zarządzania nieruchomościami.
W naszej pracy wykorzystujemy umiejętności, wiedzę i doświadczenie.
Przez pojęcie umiejętności rozumiemy przede wszystkim zdolność przewidywania ewentualnych trudności oraz podejmowania wyprzedzająco odpowiednich decyzji.
Gwarantujemy również dobrą znajomość zagadnień związanych z nieruchomościami.
Działając w oparciu o zdobyte doświadczenie dysponujemy potencjałem pozwalającym na stosowanie sprawdzonych rozwiązań z dotychczasowej praktyki w zakresie obsługi nieruchomości.
Wartości, którymi się kierujemy oraz posiadane kwalifikacje pozwalają skutecznie zaspokoić oczekiwania naszych klientów.
|
|
|
Zarządzaniem nieruchomościami zajmuję się od 2001 roku. Powierzoną mi pracę wykonuję w oparciu o licencję zarządcy, którą uzyskałem w 2002 roku. Pierwotnie pracowałem na etat w firmie zarządzającej nieruchomościami.
Na początku mojej kariery zawodowej opiekowałem się mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem. Następnie przejąłem obowiązki zarządcy wspólnot mieszkaniowych małych i tych większych liczących po kilkanaście tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej.
Zajmowałem się obsługą kamienic będących przedmiotem własności lub współwłasności osób fizycznych i prawnych. W swojej praktyce mam do chwili obecnej do czynienia z nieruchomościami wpisanymi do rejestru zabytków. W roku 2008 zdałem egzamin i uzyskałem licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami. Od 5 lat pełnię obowiązki zarządcy sądowego.
W 2014 roku zdecydowałem się założyć własną firmę aby w pełni realizować się w roli zarządcy i pośrednika, działać na rzecz dobra swoich klientów, czerpiąc przy tym satysfakcję z wykonywanej pracy. Chętnie odpowiem na Państwa pytania i przygotuję ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb.
Zapraszam do kontaktu, tel.: +48 730 610 602
Roman Piechota
|
|
|